Thursday, February 22, 2007

WTF ??!!


How many mushrooms does John Galliano have to do, to come up with this crap?...and who in the hell would buy any of it?...don't get me wrong...I am really enjoying the first model wearing the dirty (literally) chonies (but what's with the mop collar and the bullshit head-thingy)....

Yeah, I know I know....he's making a statement, this is art, it's all a part of some message/vision he's sending out to the ignorant consumers....you know what?...Bite me, John Galliano....this bullshit just makes me angry!

6 comments:

Marko said...

I agree, its very odd.

Big Daddy said...

Who knew the Yeti look, would come back in style.

dbv said...

all i could think of was what stanley tucci said to anne hathaway in "the devil wears prada" something about artists ... i'd wear the mop thingy, it'd hide all my figure flaws... lol...

Crazy Eddie said...

Yeah, I heard that the horn necklace was a hot thing, but OXEN horns... geez... LMAO

That dirty cutie in the underwear is kinda hot though...

Besos

Michael Guy said...

Maybe on stage with some interpretative dance tossed in for good measure.

Red7Eric said...

I hear you. I don't get the fashion industry. Go ahead and deduct some gay points; I've seen Funny Girl forty fucking times.

That's gotta be worth something.