Thursday, June 7, 2007

Eastern Attraction


There's a gas station/convenience store that's within walking distance of my house, that's owned by an Indian family (as in: from India - - not America). I've only started to stop by here recently to buy gas or pick up some rubbers gum. The family that owns this joint are all attractive. The first time I saw the mother, I was tempted to tell her that she's too damn pretty to be standing behind a cash register. She's tall, late 40's, fair skinned & just classically beautiful......yes, I'm still a big 'mo, but I know what pretty looks like, and mama has it going on. I've also met the father & one his sons....both attractive & very friendly.

Last night (after my gym workout -- FYI), I stopped in for some H-to-the-2-to-the-O, and got to meet the younger son....Holy Vishnu!...I have never seen a buff Indian before. This guy looked like an Indian version of Mario Lopez. Picture this: tall, muscular, spiky gelled hair, stylish black glasses, dimpled cheeks, all stuffed into a tight pair of Diesel jeans & an A+F (tight) T-shirt.......hmmm....there's a chance that he just may be "family" (translation: a big Queer)......as Americanized as he was, it was cute to hear him speak with an Indian accent.....I swear, I walked out of there with a semi-woody.

After I paid for my water, he told me: "thanks for stopping by, see you soon"...I thought to myself: "damn straight!"......I think I'm in love y'all!

13 comments:

Though Lovers Be Lost said...

Geeze, I gotta start hanging around with you, I never see that up here in the great white north! You must be a magnet for it... send some of that magnetism my way would ya?

Big Daddy said...

I have discovered recently that I have a thing for hottie Armenian guys.

At least the one who works at my local convenience store. Hubba, hubba.

jay said...

A buff indian isn't that rare here in Pittsburgh lol. I know of at least 3 in my department of 40. But my department is like 90% Indian anyways.

Greg said...

He probably spends his nights at Ripples, waiting for someone to sweep him off his feet....

The Other Andrew said...

I come close to having a fetish for Indian guys. There are lots of tall, broad shouldered and slim hipped Indian guys around where I woke. Be still my beating heart!

One of my exes was Anglo-Indian. Very handsome man.

The Other Andrew said...

'work' not 'woke' - paging Dr Freud!

franck said...

I think falling in love with hot shop assistants is a very sensible thing to do. I personally quite like buff Indians. I even like the less buff ones.
Is Long Beach far from LA? I'll be in LA for a few days in September, you see.

Michael Guy said...

I've seen a couple men around town that are knock-out/stop traffic gorgeous. But then I recall my very first apartment and how curry odors filled the hallway morning, noon and night. That sorta nips any wood for me. Yep.

Silly Billy said...

Holy Vishnu. Ok, that made me tear up laughing.

J. David Zacko-Smith said...

There is no denying that Indian men and women can be stunningly attractive, and are just generally genuine and sweet people. I'd be stopping by that gas station a LOT! By the by, you did it once again - and told a wonderfully fun story!

Rey a.k.a. "Mr. Secret" said...

I have a thing for hot Indian women... I don't know what it is, but they seriously make me sometimes question my orientation.

Crazy Eddie said...

As a brown man myself, I always lust over the bronzed gods that pass my way. Mario Lopez has been on my posts more than I listen to house music...

Glad you came across such a cutie, that's always A GOOD THING.

Now how about coming my way...

Besos

WAT said...

Brown is beautiful and do make some damn fine lovers!

Ya need to stop by this store quite often now, even if it's for a Twinkie or Red Bull.

Or rubbers of course.